تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

شوک در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا | ژاپن حذف شد

مدعی قهرمانی فوتسال آسیا راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها را از دست داد و حذف شد.

تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال

رویداد۲۴ خبر ورزشی نوشت: مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا در گروه C امروز دوشنبه در ساعت ۱۴:۳۰ با برگزاری ۲ دیدار به پایان رسید و تیم‌های قرقیزستان و تاجیکستان راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و ژاپن و کره جنوبی از گردنه رقابت‌ها کنار رفتند.

در یکی از این دیدار‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که بازی در پایان با تساوی یک به یک تمام شد. به دنبال این تساوی ژاپن ۴ امتیازی شد و امتیازات تاجیکستان به ۵ رسید.

در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۵ بر ۵ به پایان رسید تا قرقیزستان ۵ امتیازی شود و کره جنوبی با یک امتیاز در انتهای جدول بماند.

به این ترتیب در گروه C قرقیزستان با ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و تاجیکستان با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در دور بعد را کسب کرد.


بیشتر بخوانید: پیش بینی فیفا از صعود تیم‌های فوتسال به جام جهانی ۲۰۲۴ | بخت‌های نخست اعلام شد

اقدام فدراسیون فوتسال برای اعزام ملی‌پوشان | سفر تایلند شاگردان شمسایی لغو شد


ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است در این گروه ۴ امتیازی شد تا در رده سوم قرار بگیرد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی باز بماند و یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

در ادامه این رقابت‌ها و از ساعت ۱۷:۳۰ هم ۲ دیدار در گروه D برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کویت می‌رود و افغانستان با بحرین دیدار خواهد کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان